вторник, 2 юни 2015 г.

Емилиян Кърчев и http://energyaudit.bg

Емил или за възпитанието. Горкият Русо. Това е цитат от Богомил Райнов. Не е измислен от мен. Викнахме въпросният господин да направи експертиза на един теч, който излезе в следствие на направен ремонт. Решихме, че сайта му е най-представителен и изглежда най-професионално от всички. На сайта на господина няма цени. Казал е на жена ми цена от 138лв. Аз дойдох след работа, за да може да се извърши диагностиката, но не бях чул добре цената, която трябва да се плати.  Бях чул нещо от сорта на 174лв. Е дадох му 180лв с идеята, че ще си хване, колкото му трябват. Господина си ми пусна касова бележка за 180лв. След това разправял на жена ми, че за да ни пусне констативен протокол трябвало да чукне още 48лв а снимките се обработвали със специален софтуер. Не, че е кой знае какъв проблем де, но е важен принципа в крайна сметка. Браво Емо. Тия 50лв. да ги дадеш за лекарства. Ето го и сайта на господина.
Промяна от 04.06.2015г.
Да допълня. Това, че няма цени на сайта не отговаря на истината. Мое недоглеждане. Денят ми беше твърде зает, за да гледам сайта на господина. По тази причина и му дадох 180лв с идеята да си хване колкото е цената, както съм писал по-горе. Притежавам и касова бележка за сумата. По долу показвам и текущите цени на сайта на господина.
Сметката пак не излиза. При промяна цените спрямо тази дата (03.06.2015г) могат да бъдат извлечени от всеки кеш на търсеща машина.

6 коментара:

  1. Това, което сте написали г-н Наумов не е така и Вие много добре го знаете. Почваме с първата лъжа, че на сайта нямало цени, ако влезете в раздел услуги ще видите цените. На жена Ви казах цена от 138 лв., защото по телефона не каза, че ще иска и доклад. На място на самият оглед Вие изрично няколко пъти поискахте този доклад, за да може майсторите да знаят какво да правят , понеже Вие няма да запомните всичко, което ви беше казано. Този доклад се дава само в случай, че клиентът го поиска изрично. Дадохте ми 180 лв и аз реших да не Ви искам още 6 лв. тъй като цялата сметка, ако трябва да бъдем точни трябваше да е 186 лв. Г-н Наумов приемам, че е станало недоразумение, тъй като не сте се информирали предварително за цените ни от нашият сайт и сте останали с усещането, че сте излъган. Ние не се крием , вършим си качественно работата, има цялата необходима информация за нас на сайта, но просто трябва да се чете .

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Малко смешно е от една страна. 180 - 162 прави точно 18лв. Дано си е заслужавало. Има хора, които казват, че лоша реклама няма. Може би са прави.

      Изтриване
  2. Г-н Кърчев, при цена на услугата Ви "Терм. обследване на теч и влага в две жилища с общ проблем" от 126.00 лв. с ДДС и цена на услугата "Професионален доклад – изготвен със специализиран софтуер до три обективни находки" от 36.00 лв. с ДДС, пак не се получава общата сума от 180.00 лв., която сте взели от съпруга ми. Източник на цените на услугите е именно Вашият сайт - http://energyaudit.bg/uslygi/ceni.html
    Ако имате проблеми със събирането на прости числа, ще Ви улесня - използвайте вградения калкулатор на операционната си система...Защото при никакви обстоятелства 126 + 36 не прави 180, а 162.
    Най-важното в случая е, че Вие ми поискахте допълнително тези 48 лв. за така наречения "професионален доклад" (с думата "мифка" в него, повторена неколкократно), не преди да получите, а след като вече бяхте получили 180-тте лв.) с мотива, че толкова Ви дал той.
    За 42 лв. не знам колко забогатяхте, но се изложихте доста.
    Нека останалите Ви клиенти сами да си направят изводите за обслужването Ви.

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. Като ще се изпитваме на математика трансорта от 12 лв. къде го пропуснахте. Цената с него е 174 лв., тогава за 6 лв. ли се жалваме. Все пак искам да се извиня, че съм Ви подразнил и не сме изяснили на момента ситуацията, която явно е станала поради недоразумението, че цената на доклада е с отделна цена.

      Изтриване
    2. Хубаво е това да си стой тук за да информира хората за евентуални заблуди. :)

      Изтриване
  3. Онлайн репутацията на един бизнес в днешно време е от жизненоважно значение за съществуването му, не я подценявайте. :)

    ОтговорИзтриване